O mnie

Szymon Ludwiczak - grafik - Poznań

Kim jestem

Szymon Ludwiczak - grafik

Absolwent grafiki wydawniczo-reklamowej na Collegium da Vinci w Poznaniu. Pracę dyplomową na temat “Tom Hanks na plakacie” przygotowywał pod kierownictwem prof. dr. hab. Mirosława Adamczyka w Pracowni plakatu i ilustracji wydawniczej. Na studiach drugiego stopnia poszerzył swoje kompetencje o kolejne kluczowe w tym zawodzie aspekty, studiując UX Design.

Od 2016 roku związany z agencją komunikacji zintegrowanej, gdzie odpowiada m.in. za kreacje na kanały social media, projekty infografik, gadżetów reklamowych, eventowych czy key visuali oraz koordynację pracy zespołu graficznego. Projektował dla takich marek, jak Nestlé, OLX, Otodom, Staropramen, Toyota Bońkowscy, Good Food, Fibaro, Cartoon Network, WS Academy, Warner TV, John Deere, Purina, PKO TFI, Amica, Babbel.

Od lat działa na rynku również freelancersko, współpracując z agencjami eventowymi, fundacjami i innymi podmiotami.

Autor okładek dla chóru Gospel Joy oraz Jakuba Wociala.

Twórca identyfikacji wizualnej Azylu – kameralnej sceny muzycznej w Warszawie.

Wspólpracuje z Teatrem Muzycznym Proscenium, dla którego zaprojektował m.in. plakaty do musicalu “Little Shop of Horrors” oraz “Grease”.

Po godzinach – fan musicalu i szeroko pojętej kultury, dlatego w wolnych chwilach tworzy bloga SZOK – Szymon o Kulturze.

Czym się zajmuję

Plakaty

Koncerty, spektakle, filmy i inne wydarzenia kulturalne. Uwielbiam Polską Szkołę Plakatu i staram się czerpać z jej spuścizny pełnymi garściami, jednak i współczesne, komercyjne formy wizualne nie są mi obce.

Logotypy i branding

Dobra, spójna i dopasowana identyfikacja wizualna marki to podstawa. Wyróżnij się z tłumu!

Fotomozaiki

Profesjonalne fotomozaiki - setki zdjęć, tworzące jeden obraz. Nietuzinkowa pamiątka i pomysł na oryginalny prezent.

Inne

Infografika? Okładka płyty? Folder? Zaproszenia? Grafiki na social media? Napisz - na pewno się dogadamy!

Zainteresowany współpracą?

Zostańmy w kontakcie!

szymludwiczak[at]gmail.com